LÄNGTAR!!



                                                    

Förlåt för min uppdatering men jag for till www.coolsoffan.blogg.se igår sen sovde jag över, vi hade en underbar kväll som vanligt, vi såg film åt glass och hade det mysigt Imorse när vi vaknade tog vi en liten promenad till en kiosk och köpte godis. Nu är jag iallafall hemma och har har nyss packat klart allt inför stockholm hinner nog inte  skriva något imorgon. Jag har för lite pengar jag vill ha mer pengar!!!  Nu ska jag ta en dusch för jag och Sophia gjorde någon hårinpackning ( vi gjorde en egen) med avocado,majonäs och olivolja och vi kletade in det i håret så mitt hår blev väldigt smutsigt efetr det! Nu blev det är långt inlägg men hoppas ni får en bra kväll!


                                                      PUSS♥





Kommentarer
Postat av: sophia

Pusspuss, hoppas du hinner spara pengar tills imorrn :p

2010-04-07 @ 19:54:17
URL: http://coolsoffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0