Gästbloggar hos Sanna!

 Hejhej bloggen♥ Just nu så gästbloggar jag hos Sanna här, för hon sitter och spelar Guitar Hero. Hon ska iallafall äta hos mig och det är världens godaste mat kan man säga, Våfflor! Något som jag själv tycker väldigt mycket om, fast jag vet inte om Sanna gör det. Iallafall måste vi skynda oss till middagsbordet!

                                                       Kram gästbloggaren Melicia






                                              
                                              Hon bjuder på sig själv :]


 




                              

Kommentarer
Postat av: Noa

Jag ska oxå äta våfflor, men vet du jag ska till lägret:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2010-02-01 @ 17:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0