Lördag - Stan

Hejhej bloggen♥ Nu har jag vaknat ätit frukost och ska snart göra migi ordning. Melicia kommer om 2timmar vi ska ner på stan vi kkommer nog hem någon gång vid halv 5 hoppas jag:] Jag vet inte om melle ska sova här så vi får väl hoopppas det:]  Jag hoppas att ni har röstat mycke på melicia om ni inte har gjorrrt det så MÅSTE ni göra det! Rösta på www.weja.blogg.se Okej?:]

                                                                 Puss o Kram♥ 




                                      
                                            Intre fin?

 


Kommentarer
Postat av: Melicia

Du är alltid så fin.., Men aja, you are best! :D:D:D:D:D:D ;D

2010-02-13 @ 11:23:39
URL: http://melicialindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0