Nu blir jag faktiskt riktigt sur!

Hejhej bloggen♥ Nu sitter jag fraamför datorn, Ungefär kl: kvart över 2 så for Sophia hem sedan dess har jag haft jätte tråkigt. Snart kommer min mamma hem med pizza kanske inte den nytigaste maten men det är väldigt gott. Asså jag blir faktiskt riktig sur när jag ser att jag inte får några kommentarer jag har inte fått någon kommentar på flera dagar! 

 

                                                             Puss o Kram♥

                       

                  
                       Jag och Sophia gjorde ett collage:]


Kommentarer
Postat av: Sophia

Yeah! vi är värsta nya shakira!



Gillar dig!

2010-02-28 @ 19:42:47
URL: http://coolsoffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0