Onsdag - Är vi inte lite segiga på att gå?

Hejhej bloggen♥ Kom nyss hem, DET TOG EN TIMME ATT GÅ HEM? jaja jag vet att vi inte är dom snabbaste men aja:] Idag har vi haft chill dag först no inte det roligaste ämnet men vi fick bara måla sen på so:on som inte helr är så roloigt målade vi bara. Jag har äntligen fått bilderna från Melicia så nu får ni dom:]



                                                             Puss o Kram♥

                                       ´Nu kommer lite bilder från tjejkvällen JAG ÄR OSERIÖS!,


                                
                                
                                 
                                
                                 

Jag vet att dom är små, Kommer fler sen:]
                    


Kommentarer
Postat av: Melicia

andra bilden, sötaste.se eller? :)

2010-02-11 @ 15:40:13
URL: http://melicialindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0