Söndag - Underbar kväll!

Hejhej bloggen♥ Har nyss kommit hem från Melle, Igår efter öppet hus kom Sophia till mig vi målade naglarna och fixa några saker sen åkte vi ner på stan. Där träffade vi Melicia och Jullan vi gick direkt till Laserdome/Megazone vi spelade i 25min och det var hur kul som helst! Jag och Sophia var på lag och vi förlorade hah jag sköt på henne jätte ofta men det var ändå roligt!  Sen efter det så for vi på droskan och åt det var jätte gott sen så for vi till  JUllan och såg Melodifestivalen och allt! Vi tog väldigt mycke kort där också.  Sn så for vi till melle där gjorde vi ansiktsmask sen gick vi och la oss  sen somnade vi vid halv 3. Sen på morgonen så har vi haft as kul men vid tre så skulle soffan hem, Sen så bakade jag och melle och jullan sockerkaka sjukt gott! Melle har alla bilder så vi får hoppas att hon skickar dom så snabbt som möjligt!

                                                       VI HAR HAFT EN AS BRA TJEJKVÄLL!

                                                             Puss o Kram♥

 







Noa<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0