Tisdag - Jag är nöjd!

Hejhej bloggen♥ Jag är nöjd att jag har världens bästa kompis! Hon ställer alltid upp för en! MAn kan skratta hur mycke oom helst med henne! Hon är fin,söt och allt;:]  Hon äger på att sjunga när hon blir stor kommer hon bli någoit stort jag tror hoin blir friidrotstjärna eller sångare. Varje dag när man är med henne blir man glad om man känner sig sjuk eller något gör hon alltid så mman mår bättre! Alla som läser min blogg ska kol¨la hennes blogg och kommentera tycker jag för hon är en underbar männiksa!

                                                       Nu kommer en as fin bild på henne!


                     Att hon är fin?:]


Kommentarer
Postat av: Melicia

Tack sanna, så snällt av dig!!!!!! :D:D:D

2010-02-02 @ 19:50:14
URL: http://melicialindstrom.blogg.se/
Postat av: Melicia

ALLA SOM LÄSER DEN HÄR KOMMENTAREN SKRIVER 10 KOMMENTARER PÅ SANNAS BLOGG NU FÖR HON ÄR SÅ SNÄLL! :D Hon förtjänar mke kommentarer!! :D:D:D

2010-02-02 @ 20:00:28
URL: http://melicialindstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

UPPDATERA SNÄLL DU :D

2010-02-03 @ 16:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0