Torsdag - Fryser!!

Hejhej bloggen♥ Är det bara jag som tycker det är hur kallt som helst idag jag sitter och fryser som en galning! Sart ska jag äta me först ska jagv städa det ser ut som en svinstia här! Idag på¨skolan har det varit en undserbara dag hah det är det varje dag men vi har målat idag också men idag hade jag inga ider! Men nmu ska jag städa ha en bfra kväll!

                                                            Puss o Kram♥

 

                                             
                                                          Tog bara en bild på en blomma!!


Noa<3


Kommentarer
Postat av: Du vet vem jag är!

Vilken fin bild, vilken kamera tog du med?

2010-02-04 @ 17:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0