Fredag-Hon äre bara bäst!!

Hejhej bloggen♥ Asså haha imorse,

Melle ba: Asså du vet väl att vi har prov idah? :] Asså jag har tewp inte övat så mke men aja jag kan allt ändå :]
Jag ba: Nää oftaa?! Sluta asså jag går inte på det...:/
Melle ba: Du går aldrig på något jue...:(

haha jag går aldrig på när melle skojjas hah:) men iaf vare en lugn dag på skolan vi hade matte på morgonen det var as tråkigt man skulle bara träna inför provet. sen hade vi kristendom vi skulle spela dram jag o melle fick vara i samma grupp för tewp första gången...:] sen hade vi sv jag o melle blev klar med våran tidningsak:] sen slutade vi! asså melle äre bästa kompisen man kan ha hon ställer alltid upp om man behöver hjälp! aja.. nu ska melle skriva ett inlägg.:]

                                                    Puss o Kram♥

 

    

    

    


   noa<3<3


Kommentarer
Postat av: Sophia

Sista bilden var jätte fin.

I<3U

2010-01-18 @ 17:31:26
URL: http://coolsoffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0