Fredag - Jag älskar fredagar!:]

Hejhej bloggen♥ jag och Melicia kom nyss hem:] Jag älskar fredagar vi har bara 3st lektioner så det är väldigt chill:] snart ska Melicia skriva ett inlägg, idag ska vi nopg ta lite kort men dom kommer nog ikväll för vi ska tewp bara se på tv nu:]  Men aja bilder kommer ikväll.

                                                                Puss o Kram♥

 

                                        
                                                                  Älskar att spela kort:]

Noa<3


Kommentarer
Postat av: Noa

Jag gillar oxå att spela kort:P

2010-01-29 @ 19:28:33
Postat av: Mell ii

2010-01-29 @ 20:12:25
Postat av: Melroséééé

Fin bild, tagen av mej va? :] Svaraa på bloggenshh min :]

2010-01-29 @ 20:13:51
URL: http://melicialindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0