Fredag - Jag lovar!

Hejhej bloggen♥ Har ätit sett på tv, Men jag känner mig sjuk asså jag lovar att jag kommer bli sjuk! men iaf om jag mår bättre imorgon ska jag snabbt ner på stan och fixa några saker sen jag ska gå till Dragonen/ Nolia jag ska se på Melicias första friidrotts tävling jag ska nog bara se en liten stund men jga ska iaf stötta min kompis! Jag lovar att uppa imorgon (A)

                                                          Puss o Kram♥



                                    

Noa<3


Kommentarer
Postat av: Julanda

Hälsa Melicia från mej, att hon kommer äga skiten ur dom!:]

2010-01-30 @ 11:05:10
URL: http://julandaa.blogg.se/
Postat av: Julanda och Sophia

Det skulle vara kul om du visade dina vackra ögon på något kort! :]

2010-01-30 @ 12:26:05
Postat av: Noa

Nämen undra vad du ska göra på stan?:D

2010-01-31 @ 07:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0