Söndag - det slutar aldrig?

Hejhej bloggen♥ Har ätit och sett på tv, är sugen på att baka men jag får inte för mamma för jag bakar så ofta..:/
Men det slutar aldrig snöa? det bara kommer mer och mer nu är jag less på vinter nu vill jag att det ska bli sommar! Imorgon slutar jag 12:40 så skönt vi slutar tidigt hela veckan jag älskare det!:] Imorgon fyller Noa år så ett grattis till han!:]


                                                                Puss o Kram♥

                                           
                                                     Haha jag bjuder!:]

 


Kommentarer
Postat av: Noa

men jaaa asså det är as skönt att sluta tidigt hela vecka:)

2010-01-31 @ 19:22:15
Postat av: Ewe The kiing ;)

Hej , kan jag få din mailadressså kan jag skicka genom msn eller mail ;) :]

2010-01-31 @ 21:37:30
URL: http://ewess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0