Svaren!

Hej  nu kommer svaren från frågestunden!:]



* Om du var en superhjälte, vilken superkraft skulle du helst vilja ha då?
 
Jag vet inte, kanske dunderhonung hah:]


* Mat?

  Jag vet inte men typ Köttfärspaj

* Film?

I taket lyser stjärnorna

* Idol?

 Jag har typ ingen idol jag lyssnar på så många olika:]

* Choklad/Sura godisar?

Jag tror nog Choklad!:]

* Sommar,Vinter,Höst eller vår?

Sommar!

* Favorit skolämnet?

Jag vet inte men typ Idrott:]

* Favorit blogg?

Alla mina kompisar bloggar:]


*Favorit affär på stan?

Gina tricot!

* Åhlens/ Lindex?

Jag tror nog Åhlens!

* Choklad/ Lakrits?

Choklad!:]

* Sämsta skolämnet?

Engelska och matte!

* Varför gjorde du en ny blogg?

 
Därför jag tyckte inte om mitt namn:]

* Vad är det sämsta med att blogga?
  
att jag får så lite kommentarer!

* Har du någon gång fått en dum kommentar på din blogg?

Japp!

* Har du någon gång funderat på att Tjuvröka?

NEJ! och jag ska aldrig det heller!

* Ungefär hur många besökare har du per dag?

Jag vet inte iaf inte så många!

* Kärlek eller Vänskap?
Asså jag vet inte det äre svåt:]

* Hångel med mig?(Noa)
Jag vet inte vi får väl se:]

* när ska vi pussas?

Jag vet inte vi får väl se:]

* Stadium/Intersport?

Intersport:]

* Hemtext/ Bauhaus?

Jag vet inte är inte inne på någon av dopm så ofta:]

* Vem skulle du helst vilja se ut som av Melicia/Malin?

Asså dom är jue jätte fina båda två , men jag vill nog se ut som mig själv:]

* favorit färg?

Jag tror nog svart eller röd:]

* dröm jobb?

Typ skådespelare:]

* Bästa kompis?

Melicia såklart!:]
 
Jag  orkar inte svar på alla frågorr:]

HAHA:]



 


Kommentarer
Postat av: Melicia

Visste tewp allt :]

2010-01-28 @ 20:04:30
URL: http://melicialindstrom.blogg.se/
Postat av: Noa

asså det var as roligt att fåp veta alla svar på frågorna=)

2010-01-29 @ 19:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0