Tisdag - Gitarrkursen!

Hejhej bloggen♥ Jag kom hem tidagre för jag behövde inte fara på hockeyn, Jag hade jätte roligt! vi hann inte spela så mycke men vi hade iaf jätte roligt! Imorgon så kommer vi bara träna till Galakvällen det kommer bli as roligt! Men nu ska jag träna på låten till galakvällen jag ska spela gitarr hoppas det går bra:]



                                                            Puss o Kram♥

 

                                       
                                                         Inte fin bild men den duger:]

                                       


Noa<3


Kommentarer
Postat av: Melicia

Hoppas det gick bra på gitarrkursen :]

2010-01-26 @ 19:52:22
URL: http://melicialindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0