LÄGER ÄGER!

Hejsan bloggen♥ Förlåt för sämst uppdatering! Jag har varit på läger och jag kom hem igår, Jag har haft jätte roligt! Första dagen var vi i backen och då fick man och skrana eller slalom jag åkte slalom men jag suger jue på dcet så jag var så klantig att jag gjorde illa mitt knä så jag kunde inte åka nästa dag. Sen var vi på badhuset där hände några saker som jag inte vill ta upp... Men idag var jag med Julanda  www.julandaa.blogg.se i var på stAN SEN VAR VI HOS MIG, nU KOMMER EN BILD!



                                                        
                                                         wEBB BILD! hAHA JULLAN OCH JAG SKRATTAR HUR MYCKET SOM HELST ÅT BILDEN>!

                                             


Kommentarer
Postat av: Julanda

Haha, vilken vacker bild:)

2010-03-11 @ 09:15:28
URL: http://julandaa.blogg.se/
Postat av: Noa

Haha=), Fin bild=P

2010-03-11 @ 11:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0