Ett efterlängtat inlägg.


Jag tycker Sanna skulle passa perfekt i denna klänning, det tycker ni också va?

Hejsan på er alla Sannas läsare! Har aldrig fått chansen att gästblogga här, eller om jag ska erkänna så fick jag en förfrågan om det förra veckan men jag med mitt lustiga minne är INTE bra på samarbeta, så glömt är glömt...Just nu så står Sanna och skalar gurka och gör i ordning till våran lilla "dipp&tvkväll" , vi ska nämligen slå oss ner framför tv:n med en stor bricka grönsaker,dipp och en kopp te. Ibland är det ju bra ifall man klarar sig utan godis ellerhur?^.^ Vi kommer ha massvis med tid att blogga ikväll om jag fattat rätt eftersom vi är barnvakt åt sötnosen till lillebror jag har, fast nu har han slumrat till och då kommer vi kunna blogga massvis, i think!

                          'ni får ha en underbar kväll' with many hugs Melicia!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0