Nellie!




                           
                              CUTE!

                           
                            Hon leker med sin apa.

                           
                           Nellie jag älskar dig!


Hejhej! Jag har ganska nyss kommit hem från min farmor.  Min kusin Tove var där hon hade med sig Jakob (Hennes Pojkvän) och Nellie Hennes dotter. Jag fick 2påsar med kläder jag har redan hittat massor med kläder jag vill ha! Vädret är underbart nu är det sommar! Nu ska jag nog ut i den härliga solen och sola.  Ni får ha en bra Lördag!

Kommentarer
Postat av: Noa

Jaaaaaa!!!!!! det är as varmt man typ smälter:P:P

2010-05-15 @ 18:13:04
Postat av: Anonym

så söt :)

2010-05-16 @ 12:58:41
Postat av: Anonym

gölli

2010-05-24 @ 20:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0